אני חייבת תשובה בבקשה :
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 13 גובה מטר 48 אני שוקלת 59 , ואני רוצה לרדת במשקל תעזרו לי בבקשה .
דניאל שלום עקב גילך הצעיר ניתן לדעת במדויק האם משקלך תקין ע"י הצבת משקל וגובה על עקומות גדילה והשוואתם למשקלך בנקודות זמן נוספות שנמדדו. לכן, אני ממליצה לפנות לאחות טיפת חלב או לרופא המשפחה בכדי שיוכלו לעלות את נתונייך על עקומות הגדילה המלוות אותך מיום היולדך, במידה וקיים עודף משקל, המלצתי היא לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים בכדי שהירידה במשקל תעשה בפיקוח איש מקוצע ולא תפגע בגדילתך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי