שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2008 | 13:05 | מאת: יעל
כתוב בקרונפלקס כריות שב100 גרם יש 435. עכשיו מכיוון שאני לא יודעת כמה זה 100 גרם את יכולה להגיד לי איזה כמות זה יהיה וכמה קלוריות זה? ואם אני אוכל משהו שהוא 100 קלוריות אז במשך היום זה ירד לבד כאילו לא אכלתי? אחרי הכל כל תנועה שאני עושה מורידה קלוריות...
25/10/2008 | 19:04 | מאת: עדי מילר
שלום יעל ספל כריות מכיל כ- 40 גרם מכאן ש- 2.5 ספלים מכילים כ- 100 גרם כריות. לגבי הקלוריות ש"יורדות" לבד במשך היום... לכל אדם יש קצב מטבולי בסיסי (BMR), זהו מדד המייצג את כמות האנרגיה שהגוף שורף במנוחה (ללא פעילות גופנית) רק לשם שמירה על תפקודי הגוף החיוניים כמו - נשימה, הפעלת שרירי הלב וכו'... קיימת נוסחה לכך אך היא אינה מדוייקת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי