שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בירקות יש קלוריות? ואם יש אז הרבה?
שלום יעל לצערי הרב אין מזון שלא מכיל קלוריות, אך ירקות נחשבים למזון דל קלוריות ולכן ניתן לאכול אותם ללא הגבלה (מלבד גזר, סלק ובצל המכילים קצת יותר קלוריות). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי