עודף משקל בצדדים יש פתרון?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי... הייתי רוצה להתייעץ ! מה אפשר לעשות בשביל להוריד את עודף השומן שיש בצדדים במותנים? תודה מראש
שלום סבטלנה לצערי הרב לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. לא ציינת את משקלך אך בהנחה שקיים עודף משקל חשוב לי לציין שכשמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות דיאטה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית, הירידה הינה פרופורציונלית באיזורי הגוף השונים ובינהם המותנים. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
היי עדי גוב שלי 1.73 ומשקל שלי 175 אשמח לקבל מידע על אכילה נכונה ופעילות גופנית אם תוכלי להביא לי קישור . תודה לך מראש