רעב יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2008 | 18:32 | מאת: נועוש
שלום,אני בחורה בת 22 , אני סובלת כשנתיים בערך מרעב יתר,כלומר במשך כמעט כל היום יש לי תחושת רעב , גם אחרי ארוחה , כאילו הרגשה שלא אכלתי דבר. גם אחרי ארוחת צהריים גדולה אני רעבה כעבור חצי שעה שעה.ופשוט שום דבר לא גורם לי לשובע. האם כדי לנסות מדכאי תאבון כגון כדורים או אבקה..ואם לא אז מה כן?
23/10/2008 | 21:58 | מאת: עדי מילר
שלום נועה לא ציינת את גילך ונתוני הגובה והמשקל. בנוסף, האם במהלך השנתיים האחרונות בהם אתה חשה רעב יתר קיימת עליה במשקל ? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
25/10/2008 | 17:43 | מאת: נועוש
אני בת 22 גובה מטר 70 משקל 54, ובשנתיים האחרונות עליתי בערך 3 4 קילו.. אני יודעת שלגובה שלי המשקל הוא בסהכ תקין..אבל אני פשוט סובלת מאוד מהרעב הזה ואני צריכה פתרון