היי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני נערה שנמצאת בתת משקל ואמורה לעלות בסביבות ה-5 ק"ג במהירות האפשרית, בכל המקומות שחיפשתי התשובה הברורה הייתה: להתחיל לאכול. אז כן, אני אוכלת כל הזמן ובכמויות גדולות ולאט לאט מצליחה לעלות במשקל, השבוע לדוגמא כבר העלתי קילו וחצי ואני מרוצה מעצמי. אך בכל מקום היה כתוב שמאוד מומלץ לשלב גם פעילות גופנית בונה מסת שריר, מה שאני לא עושה.. הייתי רוצה לדעת אם זה יכול להקנות לגופי מראה מדולדל אפילו שאני לא רוצה לעבור את המשקל התקין אלא רק להגיע עד לטווח התקין ולעצור בעזרת אכילה ללא פע"ג? מה יקרה ומה "הסכנות" אם אני אעלה ללא פע"ג? בתודה מראש :]
הייתי אוכלת בסביבות ה-1000-1300 קלוריות ליום, לאחרונה התחלתי ממש "להפגיז" ולאכול בסביבות ה-2,500-3,000 קלוריות ליום...שכחתי להוסיף את הפרט הזה ואולי הוא גם קשור..
שלום בהחלט לא קיימת סכנה בריאותית בעליה במשקל ללא פעילות גופנית. פעילות גופנית במקרה זה הינה בעיצוב הגוף. אני ממליצה שאת העליה במשקל ילווה איש מקצועי (רצוי כמובן דיאטנית קלינית) בכדי שהעליה תהיה הדרגתי ונכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי