מה דעת הדיאטנים על התפריט הבא וכמה קלוריות מכיל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2008 | 09:33 | מאת: גילה
שלום, אני בת 40 (3 לידות),מבנה גוף-בינוני-רחב,80 ק"ג,שאלתי האם התפריט הבא יתרום להרזיה שלי,כמה קלוריות יש בו?בנוסף אציין שאני עושה 1/2 שעה הליכה יומיומית: 10 פרוסות לחם קל,2כפיות ריבה רגילה,קופסת גבינה לבנה 5%,2יוגורט אקטיביה 3%,ביצה קשה,ירך 1 של עוף,6 מלפפונים,6 עגבניות,כף אחת של שמן,(בניתי את התפריט לבד לפי העדפה אישית)הכמות הנ"ל מחולקת ל3 ארוחות ביום,תודה מראש,גילה
22/10/2008 | 19:27 | מאת: עדי מילר
שלום גילה התפריט מכיל כ- 1300-1400 קק"ל, אני ממליצה לחלק את האוכל ל- 5-6 ארוחות במקום השלוש ארוחות שהינך נוהגת לאכול. שימי לב שהתפריט אינו מכיל כלל פירות וחסרים בו גם שומנים צמחיים כגון אגוזי מלך, אבוקדו, טחינה וכו'. ככלל ירידה של 1 ק"ג במשקל מתרחשת כאשר מפחיתים מהצריכה הקלורית השבועית 7000 קק"ל ממה שהאדם רגיל לאכול, ולכן קשה לי לומר האם תפריט זה יגרום להרזיה כיוון שאיני יודעת כמה קלוריות צרכת קודם לכן, היסטוריה של דיאטות, עודף המשקל, נטילת תרופות וכו'... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי