עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2008 | 01:54 | מאת: סיגל
שלום אני בת 24, גובה 1.65 וסובלת מהשמנת יתר בצורה חריפה (110 ק"ג) משקלי עלה עקב בעיה בבלוטת התריס אך מאז שהיא הסתדרה לא ניסיתי להוריד במשקל ואף עליתי עוד כיום אני במצב נואש אך מאוד רוצה לרדת במשקל האם יש כדור שיכול לעזור לי לרדת את מספר הקילוגרמים הראשונים ביתר קלות על מנת שתהיה לי המוטיבציה להמשיך בצורה בריאה...
לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2008 | 21:24 | מאת: עדי מילר
שלום סיגל קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתיך ולמצב הנואש בו את כלואה. לדעתי את צריכה לקבל עזרה בטיפול במקור הבעיה (שאינה האוכל עצמו) ואז תוכלי לרדת במשקל ולקבל מוטיבציה. זה בדיוק מה שמרפאת בשיטת ד"ר לוי מתמחה בו . הכנסי לאתר שלנו קראי ועייני בסרטונים. אנו זמינים לעזור לך. תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה 6764880- 03 (סיגל) בקשר לכודרים קיימים היום בארץ שלושה כדורים פופולרים רדוקטיל, קסניקאל ואקומפליה, עליך להתייעץ על כך עם רופא המשפחה. אך חשוב לי לציין שאף כדור אינו מכיל אבקת קסמים אלא רק מסייע בתהליך שכפי שציינתי מתחיל מהראש.... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי