לעדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/10/2008 | 22:51 | מאת: לירון
כמו שאמרתי אני שוקל 66 קילו מטר 60 ועוד חודש יש לי 14 . כמה אני צריך לשקול?
23/10/2008 | 21:14 | מאת: עדי מילר
שלום לירון עקב גילך הצעיר ניתן לדעת במדויק האם משקלך תקין ע"י הצבת משקל וגובה על עקומות גדילה והשוואתם למשקלך בנקודות זמן נוספות שנמדדו. לכן, אני ממליצה לפנות לאחות טיפת חלב או לרופא המשפחה בכדי שיוכלו לעלות את נתונייך על עקומות הגדילה המלוות אותך מיום היולדך, במידה וקיים עודף משקל, המלצתי היא לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים בכדי שהירידה במשקל תעשה בפיקוח איש מקוצע ולא תפגע בגדילתך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי