שיטה שתציל אותי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/10/2008 | 17:56 | מאת: אנונימית
הגבתי לתגובתך, אולי לא ראית:] הנושא למטה. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
22/10/2008 | 18:39 | מאת: עדי מילר
שלום כפי שכבר ציינתי אכילה של 200 קק"ל גם אם היא פעם בשבוע בלבד עשוייה לגרום לנזקים בריאותים. אני מאוד מבינה את החשש של העליה במשקל אך אכילה בתבנית כזו רק תשמר את הפרעת האכילה, כיוון שהפרעת אכילה הינה רק תת משקל אלא גם חשיבה טורדנית, פחד מעליה במשקל, עיוות בדימוי גוף וכו'... ולכן רצוי מאוד שתפני למרפאה המתמחה בהפרעות אכילה כדי שיעזרו לך לא רק עם העליה הדרגתית במשקל אלא גם אם הטורדנות, הפחדים וכל שאר הקשיים שהינך חווה. לשאלתך: חבוש בינוני מכיל כ- 50 קק"ל, ובטטה עדיפה על פני תפו"א בגלל האינדקס הגליקמי הנמוך שלה בהשוואה לתפו"א. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי לשאלתך: חבוש בינוני מכיל כ- 50 קק"ל, ובטטה עדיפה על פני תפו"א בגלל האינדקס הגליקמי הנמוך שלה בהשוואה לתפו"א. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי