חייבת לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום וחג שמח, לפני כשנתיים השלתי 25 ק"ג ממשקלי. ושקלתי 60 נראתי ממש טוב. כידוע לכולנו אם לא שומרים עולים וכך קרה לי כיום העלתי את משקלי בחזרה ונורא קשה לי לרדת ממנו. אני ממש רוצה לרדת בחרה למשקל הקודם וכל מה שאני מנסה לא מצליח לי. אני מבקשת עזרה דחופה!! אציין כי ניסיתי את הכדורים: רדוקטיל, רזין ואני כל היום סובבת סביב המטרד הזה ששמו הוא משקל. בבקשה תשובה מהירה. תודה רבה
חן, שמת לב שדיאטה תמיד מסתיימת בהשמנה? שמת לב שדיאטה מצריכה הרבה מוטיבציה,כח רצון ואנרגיות? שמת לב שהיא תופסת יותר מדי מקום בחיים שלך? גוזלת המון מזמנך? למה את רוצה להמשיך ולעשות עוד מהדרך שלא נכונה עבורך? הבודדים שכן "מצליחים" בדיאטה נשארים שמנים לכל החיים. הם אנשים שמנים בגוף רזה. הם לא פתרו אף בעיה בזה שעשו דיאטה. הם ממשיכים עם תפריטים,ספירת קלוריות,הימנעות ממזון "משמין", הרבה ספורט רק כי חייבים, שקילה קבועה ומאוד מפחידה. בקיצור, הסיוט של אדם שעושה דיאטה נמשך כל חייו. עצוב לא?
שלום חן בעייתך לעניות דעתי אינה האוכל אלא בעייה בשליטה עצמית כמו למרבית האנשים שעולים ויורדים במשקל. את רושמת שכל מה שאת עושה לא מצליח לך בכדי לרדת במשקל. לכן לדעתי את צריכה לקבל עזרה בטיפול במקור הבעיה (שאינה האוכל עצמו) ואז תוכלי לחזור להישגיים המרשימים ביותר שהשגת לפני שנתיים אך הפעם גם ללמוד איך לשמר אותם !!!. זה בדיוק מה שמרפאת בשיטת ד"ר לוי מתמחה בו . הכנסי לאתר שלנו קראי, עייני בסרטונים, תוכלי גם לקנות את ספרו של ד"ר לוי בהוצאת כתר " לרזות מתחילים מהראש" דרך האתר שלנו או בחנויות סטמצקי ולהבין יותר מה אנו עושים. אנו זמינים לעזור לך. תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה 6764880- 03 (סיגל) בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי