משקל נורמלי...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני שוקלת 49 ק"ג והגובה שלי הוא 150 האם אני צריכה להוריד ממשקלי? ואם כן כמה?
עינב יקירתי, האם את מרגישה נוח עם גופך? אם התשובה שלך היא כן אז אין לך סיבה להכנס לפורום הזה. אל תכניסי ראש בריא למיטה חולה, אל תסבכי את חייך בדיאטה. במידה והתשובה היא לא אז אל תעשי דיאטה כי זה רק יגרום לך להשמין עוד ועוד. באחריות, דיאטה גורמת להשמנה בגוף ובראש(מחשבות).בהצלחה!
אני חושבת שאת בסדר גמור אבל זה לא אומר שאת צירכה לחגוג
שלום עינב לא ציינת את גילך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
סליחה עדי.. אני בת 12