השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקל 66 קילו ואני מטר 60, כמה אני צריך לשקול ומה אני צריך לעשות כדי לרדת במשקל?
שלום לירון לא ציינת את גילך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי