כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/10/2008 | 16:19 | מאת: שיר
אני שוקלת 63 וגוהבי הוא 173 אני בת 14 אני רוצה לרדת ל55 האם זה בסדר מה המישקל המומלץ עם אני רוצה לרדת
21/10/2008 | 20:09 | מאת: עדי מילר
שלום שיר משקלך תקין ואינך צריכה לרדת במשקל. עלי לציין שדיאטה בגיל ההתבגרות ללא פיקוח של איש מקצוע (דיאטנית) עלול להוביל לחוסר מיצוי פוטנציאל הגדילה כיוון שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליכי גדילה והתפתחות אינטנסיבים מה שמעלה את הדרישה הקלורית ואת החשיבות למכיבי מזון מגוונים. אני ממליצה לאכול באופן מאוזן, מגוון ובריא ולשלב פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי