הפסקת ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/10/2008 | 08:15 | מאת: טניה
בוקר טוב אני בחורה בת 25 גובה 156 ס"מ ובמהלך החצי שנה ירדתי ממשקל של 54 ק"ג ל- 47.5 ק"ג. אך מסוף חודש ספטמבר התחלתי לעלות במשקל ונכון להיום המשקל 49.5 ק"ג אני לא מצליחה להבין מדוע. התזונה שלי לא השתנתה ואני מתאמנת 3 פעמים בשבוע בסטוד סי. אני יודעת שבשלב מסוים הגוף "נתקע" ולא מוריד יותר. כנראה ש"נתקעתי" אבל גם העליתי 2 ק"ג נוספים. מה ניתן לעשות כדי שאני אחזור למשקל של 47 ק"ג תודה וחג שמח
21/10/2008 | 20:04 | מאת: עדי מילר
שלום טניה את בהחלט לא צריכה לחזור למשקל 47 כיוון שמשקל זה נמוך מדי לגובה שלך, אני ממליצה מאוד להישר סביב ה- 50 ק"ג. ממה שאת מתארת העליה במשקל יכולה לנבוע מעליה של מסת שריר או מהעובדה שמשקל 47 ק"ג אינו המשקל הפיזיולוגי המתאים לך, לכל אדם יש משקל גוף שבו הגוף נמצא בשיווי משקל ולכן הגוף שואף כל פעם שיש סטייה לחזור לאותו המשקל, יתכן מאוד שבמשקל זה הגוף יוצא מנקודת השיווי משקל שלו ולכן ללא שינויי אכילה קיימת עליה במשקל. ממליצה מאוד לשמור על המשקל הקיים ע"י תזונה מאוזנת (לא דיאטה) בשילוב עם פע"ג ולא לנסות לרדת שוב למשקל 47 ק"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי