שאלה לעדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/10/2008 | 18:05 | מאת: ליב
האם התחרות עם הפרס שמופיעה בפורום היא תחת הפיקוח של מרפאת ד"ר לוי?
21/10/2008 | 19:44 | מאת: עדי מילר
שלום ליב התחרות אינה בפיקוח בשיטת ד"ר לוי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי