עודף משקל.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/10/2008 | 21:52 | מאת: אורלי
שלום רב, אמא שלי סובלת מהשמנת יתר הגובה שלה הוא 1.65 ומשקלה 116 ק"ג, היא בת 60ץ אין לה מספיק כח רצון ויכולת לעשות דיאטה לבד בבית. היא אינה עובדת וכל היום נמצאת בבית. הרבה פעמים החליטה שהיא עושה דיאטה אך לזמן קצר מאד ונשברת בקלות. היום היא הגיעה למצב שכל פעולה קשה לה. והיא לא ישנה בלילה כל פעולה פיזית קשה לה. דיברתי איתה על עיניין הדיאטה והיא התעצבנה שכל הזמן אומרים לה שהכול מהשומנים ושאין היא יכולה לעשות דיאטה לבד. אפילו חשבה על התאבדות. היא מוכנה ללכת למקו לישון שם תקופה וששם ילמדו אותה הרגלי אכילה נכונים ויכינו לה אוכל בריא. האם יש מקום כזה בארץ ששם היא יכולה תקופה לשהות ולקבל עזרה מקצועית יום יומית תודה רבה אורלי.
19/10/2008 | 11:36 | מאת: עדי מילר
שלום אורלי קראתי בעיון את דבריך ואני ערה לדאגתך. מדבריך עולה כאמך זקוקה לטיפול המשלב טיפול פסיכולוגי ותזונתי ושינו גם מקום לשקול טיפול תרופתי שבהחלט יכול לסייע. ההמלצה הכי טובה שיש לי אליך היא ליצור קשר עם המרפאה להגיע לפגישת יעוץ חינם כדי שנוכל להבין באופן מדוייק מה הסיבה לכישלון בירידה במשקל של אמך ולהציע לה את העזרה המתאימה. 036764880 (סיגל) לשאלתך, קקימים מס' חוות הרזיה למיניהן בארץ המשלבים דיאטה מוגדרת, פעילות גופנית, פינוקים ומסז'ים. השאלה היא מה יקרה כשאמך תצא מהחממה ותחזור לשגרה... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי