בבקשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/10/2008 | 16:45 | מאת: sofi
יש לי שאלה....העם יש אפשרות להוריד 10 קילו ב 4 חודשיים ...אני מתחילה לאתמן עושה דיאטה מבוקרת ...פשוט יש לי ארוע מאוד חשוב ...לכן זה אפשרי ?
19/10/2008 | 11:14 | מאת: עדי מילר
שלום בהחלט אפשרי לאנשים עם עודף משקל משמעותי. קצב הירידה המומלץ הינו 0.5-1 ק"ג בשבוע לאנשים המשלבים דיאטה מאוזנת עם פע"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי