כמה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קלוריות יש בנס על בסיס מים עם קצת חלב 1% בלי סוכר
שלום כמות הקלוריות תלויה בכמות החלב כיוון שאינך ממתיקה את הקפה וכמות הקלורית באבקת נס קפה בהחלט זניחה. בכוס חלב 1% יש כ- 80 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי