איזה משקל צואה יומית אמור להיות לבן אדם?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/10/2008 | 12:52 | מאת: דנה
לפעמים אני סובלת מעצירות וכשאני עולה על המשקל ורואה עליה -כמה מיזה אמור להחשב בגלל העצירות? לעיתים אפילו אחרי יציאה אני לא רואה שום שינוי במשקל -איך זה?
15/10/2008 | 18:09 | מאת: עדי מילר
שלום דנה עצירות בהחלט עלולה להראות עליה במשקל ללא כל קשר להשמנה. העליה במשקל כמובן תלויה בחומרת העצירות יכול לנוע מחצי קילו עד ל- 2 ק"ג. המשקל שלנו תלוי בהרבה גורמים כמו משק הנוזלים, מחזור חודשי, הרכב וכמות האוכל וכו' ולכן יכול להיות שאינך רואה שינוי במשקל לאחר יציאה. אני ממליצה להישקל אחת לשבוע על אותם המאזניים, באותה השעה ועם אותם הבגדים כדי לקבל תמונה מהימנה יותר של המשקל, כמובן שרצוי להתפנות לפני השקילה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי