שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2008 | 21:16 | מאת: יעל
שלום,רציתי לשאול האם זה בסדר שאני אוכלת 3מנות פרי (תפוח,בננה ותפוז)בסיום ארוחת הערב?ידוע לי שכדאי לחלק אותם לארוחות הביניים אך כיוון שאני עובדת בעבודה פיזית במשך היום לא ממש יוצא לי. תודה.
15/10/2008 | 18:00 | מאת: עדי מילר
שלום יעל קיימת חשיבות עליונה לאכילת פירות בשל הרכב הויטמינים, המינרלים ותכולת הסיבים.. ההמלצה היום היא אכילה של 2-3 מנות פרי ביום אך בהחלט לא מומלץ לאכול את כל מנות הפרי בארוחה אחת ובטח שלא בסיום ארוחה מלאה מהחשש שאכילה מרובה של פירות עם סיום הארוחה עלולה להעלות את רמות הטריגליצרידים בדם. אני מאוד ממליצה להמשיך לאכול 3 מנות פרי ביום אך לפזרם במהלך היום,ציינת שהינך עובדת בעבודה פיזית, חשוב לדעת שפירות נחשבים למקור אנרגיה מצויין ולכן הם יכולים לספק לך אנגיה במהלך יום העבודה שלך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי