כמה אני אמורה לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2008 | 01:38 | מאת: נ
אני בת 20 גובהי 1.70. כמה בערך אני אמורה לשקול עם מבנה גוף בינוני? והאם זה טבעי שאחרי שאני אוכלת הבטן מתנפחת בעוד לפחות 3 ס"מ למשך כמה שעות?
13/10/2008 | 13:01 | מאת: רונה
13/10/2008 | 15:08 | מאת: עדי מילר
שלום הטווח המשקלי התקין לגובה 1.7 מטר נע בין 60 ק"ג ל- 72 ק"ג. לאחר אכילה או שתיה מוגברת עשויה הבטן להתנפח. חג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/10/2008 | 04:24 | מאת: שירה
אני בת 10 מאוד גבוהה לגילי אני מטר חמישים וארבע ואני 47. זה בסדר?
18/01/2009 | 11:45 | מאת: החייזרית
אני בת עוד מעט 16 גובהי הוא 1.51 המשקל שלי הוא קצת פחות מ-54 אני יודעת שאני צריכה להרזות קצת אבל עד כמה אהיה רזה עם גוף סביר ורזה