שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמעתי מחברה שהדיאטנית המליצה לה לא לאכול אחרי השעה 8 בערב. מה הסיבה לכך? האם זה באמת מומלץ?..
שלום יעל ככל אני ממליצה לאכול כל 3-4 שעות במסגרת תזונה מאוזנת ובריאה. ההנחייה לא לאכול אחרי 8 בערב נכונה לאנשים שפעילים בעיקר בשעות הבוקר והצהריים והולכים לישון בשעות הלילה המוקדמות (סביבות 10 בלילה). כלומר הכל תלוי בשעות הערות של כל אדם, כשעושים דיאטה צריך להביא זאת בחשבון ולחלק את האוכל כך שבשעות הקרטיות יתרכז החלק העיקרי של האוכל, ובשעות הפחות משמעותיות ופעילות פחות, ויחד אם זאת עדיין להקפיד לאכול כל 3-4 שעות כפי שציינתי בהתחלה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי