הזדמנות חד פעמית לרדת במשקל וקבל כסף.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
100 אלף ש"ח ולרזות בסגנון תוכנית ריאליטי בעוד 45 יום תפתח התחרות באופן רישמי אשר תכלול: יום שקילות וצילומים. התוכנית מיועדת לבעלי עודף משקל גבוה (100 ק"ג ומעלה ) בין הגילאים 20-40 התוכנית תמשך כ - 10 חודשים ותכלול ליווי אישי צמוד לכל מתמודד/ת את התוכנית ילוו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בהם: דיאטנית תזונאית ומדריכי כושר. לפרטים אנא שלחו אימל לכתובת: [email protected]
אין כמו דיאטה שמלווה ע"י "אנשי מקצוע" כדי לגרום לאדם שמן נזק נפשי ופיזי. העליה במשקל שתגיע לאחר זמן מה תהיה כל כך ברוטאלית שזה מצמרר. לא חשוב אם זו נקראת "מאוזנת" או "אורח חיים בריא", היא תמיד נכשלת עוד לפני שהתחילה. תזונה מאוזנת היא כזו המובלת ע"י הגוף שלנו ולא בצורה מלאכותית כמו ע"י "איש מקצוע" כזה או אחר. המסכנים ששומרים על המשקל החדש שהשיגו לפרק זמן ארוך יחסית, הם אלה שסובלים הכי הרבה. כי אין שום שינוי מהותי בדיאטה והם נשארים שמנים בראש, בחשיבה ובהתנהלות ורק חיצונית יהיה שינוי וכל יום תהיה להם מלחמה מיותרת עם עצמם ועם האוכל. עצוב לראות אנשים נלחמים מלחמה שלא ניתן ולא צריך לנצח בה...