פנים רזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2008 | 03:15 | מאת: גל עקא
שלום רציתי לדעת הם אפשר להשמיון באיזור הלחיים או שזה תלוי במבנה הגולגולת ?
11/10/2008 | 20:38 | מאת: עדי מילר
שלום גל כפי שבדיאטה לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף כך גם בהשמנה אי אפשר להשמין באיזור מסוים בלבד, אך בהחלט כאשר משמינים הרבה פעמיים השומן שהצטבר מופיע גם באיזור הלחיים ללא קשר למבנה הגולגולת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי