כמה קלוריות זה אחוזי שומן? כנסו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/10/2008 | 19:41 | מאת: gyu
מה זה אחוזי שומן עם יש גבינה או פסטרמה עם 3% שומן לנגיד קופסה של 100 גרם כמה קלוריות זה ומה ההפרש בין 3% שומן ל1.5% שומן??????????
08/10/2008 | 15:09 | מאת: עדי מילר
שלום אחוזי השומן המצויינים על גבי תוויות המזון נותנים לנו מידע לגבי כמות השומן במאה גרם מזון, כך לדוגמא בגבינה המכילה 3% שומן יש 3 גרם שומן במאה גרם מוצר לעומת גבינת 1.5% שומן המכילה 1.5 גרם שומן למאה גרם גבינה. 1 גרם פחמימות וחלבונים מכילים 4 קק"ל לעומת 1 גרם שומן המכיל 9 קק"ל ולכן מוצר המכיל יותר אחוזי שומן יכיל גם יותר קלוריות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
14/10/2008 | 22:48 | מאת: אנונימי
אם אתם אומרים שב3 אחוז שומן יש שלוש כאילו שומן למאה גרם מוצר שיש שלוש גרם שומן שזה 27 קלוריות אז גם השומים שרושמים בערך קלורי זה זה? יש גם את אחוזי השומן שמחשבים וגם מה שרושמים בערך קלורי או שזה אותו דבר?..