משקל רצוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/10/2008 | 15:10 | מאת: דפי
שלום, בכל אתרי הדיאטה והתזונה מפורט נושא ה-BMI .קראתי,למדתי, הבנתי. מה שלא מובן לי הוא -האם אין התייחסות ב כ ל ל לענין הגיל? האם שתי נשים,באותה גובה, אחת בת 53 ואחרת בת 23 אמורות להגיע למשקל רצוי ז ה ה ? שאלה נוספת: האם מישהו יודע כמה קלוריות שורפת מורה במהלך שיעור? (לא יושבת אפילו דקה..) לא מצאתי תשובה לכך בשום מקום. תודה
08/10/2008 | 14:58 | מאת: עדי מילר
שלום דפי את בהחלט צודקת על המשקל משפיעים גורמים רבים מלבד הגובה כגון גיל, מין, מבנה גוף ורמת פעילות גופנית. מדד ה- BMI נותן טווח משקלי שמתאים לגובה אך הימצאות בתוך הטווח תלויה בגורמים אותם ציינתי ובינהם כמובן הגיל. עם הגיל עולים במשקל ולכן הגבול העליון של הטווח עולה עם הגיל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
18/10/2008 | 18:13 | מאת: נועה
שלום,אחותי בת 6. היא שוקלת 32.5 ק"ג. אם תסתכל עליה תראה שהיא לא כ"כ רזה. היא ילדה גבוהה וגובהה לדעתי הוא בין 1.30 לבין 1.35 מ'. היא אוכלת הרבה ג'אנק...ובין הארוחות. כמה היא אמורה לשקול? ואיך אני יכולה לעזור לה לרזות? מצפה לתשובה מהירה, ותודה,נועה.