שאלה !
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני בת 19 שוקלת 48 מטר 56 . אני עשיתי דיאטה ירדתי 32 קילו בשנה . אתמול אכלתי לחמניה שחורה בבוקר עם כף חומוס ו2 פסות פסטרמה צהרים חזה עוף בערב פרוסת לחם קל עם כפית חומוס וצלחת עם קורנפלקס ללא סוכר ומעט חלב . ובבוקר כשעליתי על המשקל הראה לי כאילו שהשמנתי האם זה הגיוני לעלות מתפריט כזה ? והאם משמינים ביום אחד ? תודה וחג שמח לכולם
שלום לין ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים!!! המשקל שלנו אינו אבסלוטי ועשוי להשתנות מיום ליום ואפילו מהבוקר לערב בלי קשר למה שאוכלים אלא עקב צבירת נוזלים, יציאות, מחזור חודשי וכו'... התפריט שלך מאוד דל בקלוריות וברכיבים תזונתיים ( בעיקר מוצרי חלב, שומניים צמחיים, פירות וירקות). אני מאוד ממליצה לפנות לרופא משפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית למטרת ייעוץ והדרכה כיצד יש לאכול נכון, מאוזן ובריא כאשר עוברים מדיאטת הרזיה לשמירה על המשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי