קסניקל-עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/07/2007 | 12:04 | מאת: סתיו
שלום! רציתי לשאו בנוגע לקסניקל... הוא סופח 30 אחוזי שומן מהאוכל, האןם זה אומר שאני סופגת פחות קלוריות ולכן אני מרזה?? כמה קלוריות השומן הזה יכול להוריד,? למשל אם אכלתי משהו בסך 500 קלוריות ש22 גרם שומן יש בהם ...וכל השאר חלבונים ופחמימות...אז כמה קלוריות זה שורף לי הכדור?? ושאלה נוספת,האם כל כ ד ו ר שורף 30 אחוזי שומן מהארוחה ,כפי שהם אומרים?...אז אם יוצא שאני לוקחת שניים,זה סופח 60 אחוזים מהשומן??? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
09/07/2007 | 10:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום סתיו, מנגנון הפעולה של התרופה הוא במניעת הספיגה של 30% מהשומן הנאכל בארוחה. כלומר, אם אכלת 22 גרם שומן. שליש מכמות זו היא כ- 7 גרם שומן, כ-65 קלוריות ש"נחסכו". את צודקת, אין השפעה על ספיגת הפחמימות או החלבונים. התרופה תורמת לשינוי אורח החיים, וסגנון האכילה, כיוון שאכילת שומנים מופרזת עלולה לגרום לשילשול. נטילת קסניקל מעבר למינון המומלץ אינה משפרת את הירידה במשקל ולא מגבירה את פעולתה. בברכה מוניקה קרן