פלאטו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/10/2008 | 19:49 | מאת: נורית
איך אפשר לצאת מעצירה של ירידה במשקל...אולי לאוסיף איזה כדור לעזור זה פשוט די מדכה ואני חייבת למשיך לרדת זה מטריד פסיכולוגי
05/10/2008 | 20:24 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: חסרים נתונים על מנת לענות לך בצורה מקצועי כמו גיל, מצב רפואי, גובה ומשקל ושימוש בתרופות אחרות. באופן כללי כדור בשם רדוקטיל יכול לעזור לך כחלק ממנגנון הפעולה שלו הוא מעלה רמות של הורמון שנקרא נוראפינפרין ששומר על חילוף החומרים. שאלי את רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
06/10/2008 | 20:46 | מאת: נורית
מצב רפואי טוב מאוד גיל38 גובה 160 משקל 71 ...