הרזיה והפרעות אכילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/10/2008 | 18:44 | מאת: שני
אני בת 26, אוטוטו מתחתנת, גובהי 162 ומשקלי 61. אני מלאה, אבל תופסת את עצמי כשמנה ומאוד לא מרוצה מהגוף שלי עברתי הרבה דיאטות בחיים שלי ואני שמה לב שקשה לגוף שלי לרדת במשקל. נורא רציתי לרדת 5 קילו לחתונה ולא הצלחתי. בגיל 18 פיתחתי הפרעת אכילה- בולימיה וזה עבר לי פחות או יותר אך לעיתים רחוקות אני מקיאה עדיין. קשה לי לשלוט על הגוף שלי על האוכל זה מאבק בלתי פוסק ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה כי זה גורם לי לתחושות של כישלון. לחתונה אני כבר לא אספיק לרדת והשלמתי עם זה אבל לפחות לאחכ אני לא יודעת איך לעשות את זה כבר כי גם את אני עושה דיאטה מאוזנת של 1200קלוריות ותפריט מאוזן של דיאטנית לוקח לי מלא זמן לרדת. מה עושים?.
לקריאה נוספת והעמקה
05/10/2008 | 08:16 | מאת: ד"ר שלמה לוי
שני שלום קראתי בעיון את דבריך ואני ער למצוקתך. כוון שסבלת מבולימיה בעבר ניתן להבין כי עבורך האוכל הוא בעל משמעות מעבר להיותו אוכל וכי את משקיעה מאמצים גם היום להשיג שליטה עצמית אך זה לא תמיד הולך. ההמלצה הכי טובה שיש לי אליך היא ליצור קשר עם המרפאה להגיע לפגישת יעוץ חינם כדי שנוכל להבין באופן מדוייק מה הסיבה לכישלון בירידה במשקל להציע לך את העזרה המתאימה. 036764880 (סיגל) בהצלחה ד"ר לוי