איך זה יתכן , שיש לזה יותר קלוריות ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום . שמתי לב למשהו קטן אבל אני לא מבין איך זה יתכן .. אז ככה , בפרוסת לחם קל יש לפחות 33 או 38 / 40 קלוריות .. וראיתי באריזה של וופלים של עלית , שכתוב ככה : ליחידה 9 גרם - 50 קלוריות !! איך זה יתכן שבפרוסת לחם קל יש 40 קלוריות גג ובוופל קטן יש 50 ? ולחם יותר משביע מוופל .. ://
שלום תמיר וופל מכיל יותר קלוריות מלחם קל למרות היותו יותר קטן כיוון שמכיל יותר שומן !!! כל גרם שומן מכיל 9 קק"ל לעומת פחמימות וחלבונים שמכילים 4 קק"ל, מכאן שכמות הקלוריות בכל מנת מזון קשורה באופן ישיר להרכב המנה ולא לגודל המנה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר