שיטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/10/2008 | 13:16 | מאת: יעל
מהי שיטת ד"ר לוי?
לקריאה נוספת והעמקה
04/10/2008 | 21:38 | מאת: עדי מילר
שלום יעל שיטת ד"ר לוי להרזיה ואורח חיים בריא מתבססת על מערכת תמיכה רחבה המכסה את כל היבטי בעיית ההשמנה, מהזווית הרפואית, התזונתית, הגופנית והנפשית. השיטה נותנת כלים קוגניטיביים להתמודדות עם הרגשות המכאיבים שבעקבותיהם אנו פונים למקור הפיצוי, לאוכל, ובנוסף מקבל המטופל כלים התנהגותיים לחיזוק השליטה העצמית והפיכת האכילה לאכילה מודעת ונשלטת. שיטת ד"ר לוי להרזיה ואורח חיים בריא כוללת מעקב תזונתי, מעקב רפואי, מפגשים פסיכולוגיים, מעקב פסיכיאטרי והיבטים נוספים כמו טיפול אלטרנטיבי (דיקור), הדרכה לפעילות גופנית ואימוני כושר אישיים, קבוצות הליכה וסדנאות לבישול אוכל דל קלורי, טעים ובריא. כל אלה יחד מהווים את הערובה לשינוי אמיתי ושורשי. את מוזמנת להיכנס לאתר ולקבל פרטים נוספים www.drlevy.co.il. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי