////
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם נערות מרזות הרבה וזה יפגע התהליך הגדילה שלהם במה זה מתבטא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דיאטות רזון בגיל ההתבגרות ללא הדרכה ופיקוח של בעלי מקצוע עלולה לגרום למחסורים תזונתיים, לבעיות בגדילה (הכוונה לחוסר מיצוי פוטנציאל הגובה וההתפתחות) ולסכנה של התפתחות הפרעות אכילה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי