תזונה ומשקל של ביתי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/10/2008 | 01:15 | מאת: חלי
ביתי בת 16 ושוקלת 37 קילו,היא רזה תמיד אבל היא מרגישה שהיא צריכה לשמור שלא תשמין וסופרת כל מה שמכניסה לפה.היא כמעט לא אוכלת מוצרי בשר ובכלל לא מקפידה לאכול מסודר ובריא. מה דעתכם ומה עלי לעשות?
02/10/2008 | 07:31 | מאת: אראלה
הרבה בנות נוער בגיל ההתבגרות מתעסקות בדיאטה ולצערי ההבדל בין דיאטה מבוקרת ובין מצבים דרסטים הוא קטן. חשוב מאוד לזכור שמדובר בגי לבו התערבות יתר של ההורים מביאה לתגובות הפוכות. דבר ראשון לבדוק כמה אתן מתעסקות וויכוחים סביב לאוכל. אם זה הנוא העיקרי למצוא איש ביינים כמו רופא או תזונאית שתסייע. אגב בהרבה ערים יש מרכזי יעוץ לנוער שמתמחים בהתמודדות עם מצבי כי לההתבגרות כמו הפוך על הפוך ועוד אני לא אומרת לוותר על הפיקוח אבל לא להפוך את הדיאטה לנושא היחיד במערכת היחסים בניכן.
02/10/2008 | 16:41 | מאת: תמי
04/10/2008 | 21:29 | מאת: עדי מילר
שלום חלי מה הגובה של ביתך ? והאם חלה ירידה במשקל בתקופה האחרונה? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי