שאלה לדיאטניות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/10/2008 | 22:41 | מאת: דנה
כמה קלוריות מכיל פילפל אדום/צהוב גדול? תודה
04/10/2008 | 21:27 | מאת: עדי מילר
שלום דנה פלפל אדום / צהוב גדול מכיל כ- 25 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי