אוכלת הרבה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/10/2008 | 18:21 | מאת: טלטול[:
שלום, קוראים לי טל אני בת 15 מטר 64 ומעוניינת לשמור על המשקל הקיים שלי, בזמן האחרון אני רעבה יותר ואוכלת הרבה ואני מאוד מפחדת להעלות במשקל רציתי לתת לך תפריט לדוגמה מה אכלתי היום ותגידי לי עם זה הרבה, עם זה בריא, מה כדי להוסיף להוריד.בוקר- כוס פייבר וואן+כוס חלב,+נס קפה. ביינים-תפוח,+גלידה[150 קלוריות]+פרוסת לחם+כף חומוס וחסה. צהריים- כוס פסטה+שניצל טבעול+ירקות+רוטב לפסטה. ביינים-ג'לי [לייט]+כוס ברנפלקס+גזר. ערב- 2 לחם+חצי טונה במים+כף מיונז+ביצה+ירקות טריים. לילה-מעדן. אינני עושה כרגע ספורט ככה שאני לא שורפת הרבה. אשמח לקבל חוות דעת על התפריט היומי שאכלתי היום.
01/10/2008 | 19:05 | מאת: עדי מילר
שלום טל לא ציינת מהו משקלך... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
01/10/2008 | 21:11 | מאת: טל