פנים רזות*
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/09/2008 | 15:10 | מאת: מור
האם לאחר דיאטה שהפנים מרזות נוצר איזון מתישהוא לאחר תקופה והמראה החולה בפנים מסתדר? (ראיתי בתוכנית לרדת בגדול איך הפנים איבדו מהחן שלהם, הלחיים נהיו שקועות והעיניים שקועות).
01/10/2008 | 19:03 | מאת: עדי מילר
שלום מור כשמרזים פירוק השומן התת עורי נעשה בצורה פורפוציונלית בכל אזורי הגוף. לכן באזורים בהם יש פחות שומן, הירידה מורגשת יותר, ובאזורים בהם יש יותר שומן הירידה מורגשת פחות. זו הסיבה העיקרית לכך שרואים את הירידה הדראסטית במשקל בעיקר בפנים. שנה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי