דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 72 גובאה 1.60 שוקלת עכשיו 67 קג. רוצה לרזות לפחות 7 קג. להגיע ל60. מה לעשות איזה דיאטה תודה מראש
שלום בטי את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבלי תפריט מתאים אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל בצורה מאוזנת ובריאה. להרשמה: www.drlevy.co.il שנה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי