שמנה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/09/2008 | 17:15 | מאת: שרון
היי אני עוד מעט בת 15 ואני שוקלת 50 . (בשנה האחרונה השמנתי הרבה!!) הגובה שלי הוא 157. אני מרגישה די שמנה ואין מצב שאני הולכת לדיטאנית כי אמא שלי לא מרשה לי וגם אם אני ילך בלי ידיעתה אז זה לא עוזר כי היא מבשלת והכל.. לפי החישוב שהגובה צריך להיות גבוה 110 -112 יוצא שבאמת יש לי משקל עודף! מאוד קשה לי להתמיד בדיאטות ובספורט. הבעייה העיקרית שלי היא שהשמנתי הרבה בשנה וחצי האחרונות ואני מפחדת שאני ימשיך להשמין עוד ועוד. וכמה קילו אני צריכה לרדת???
28/09/2008 | 21:34 | מאת: י
היי אנחנו באותה סיטואציה (אותו גיל ואותו מס' קילוגרמים שצריך להוריד) אנאי אגיד לך מה אני עושה אני מקווה שיהיה לך כוח- אני נגיד מסתובבת בעיר או הולכת לקניון או אפששר ללכת לבי''ס ברגל או לקבוע עם איזה חברה שגם רוצה להרזות להליכות כל ערב. ואם חברה שואלת אם את רוצה ללכת איתה לאנשהו תלכי וכו'...ותאכלי לחם קל ובמקום סוכר-סוכר לייט ובת דודה שלי למשל נעשתה מהזה רזה אחרי שאחרי שהיא אכלה ומיד אחרי זה יצאה לעשות ספורט- אני לא יודעת אם זה בריא...אבל זה עוזר... הוואבר-זה טיפ של חובבנית. אני בטוחה שהתשובה של הדיטאנית תהייה יותר טובה ביי וחג שמח
01/10/2008 | 19:00 | מאת: עדי מילר
שלום שרון משקלך נמצא בטווח התחתון של המשקל הרצוי לגובה, כך שאת בהחלט לא צריכה לרדת במשקל. כחלק מתהליך הבגרות הגוף עובר שינויים ולכן מאוד יכול להיות שהינך מרגישה ששמנת אך את בהחלט לא סובלת מעודף משקל ואינך צריכה להתחיל בדיאטה. ממליצה להקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה שתאפשר לך למצות את פוטנציאל הגדילה שלך בשילוב עם פעילות גופנית מתונה. שנה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי