קרמבו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני ממש אוהבת קרמבו ואני יודעת שיש ביחידה כ- 120 קלריות אך ההיתי רוצה לדעת מה יותר משמים הקרם הלבן לבד או הביסקיווט.
שלום לילך הביסקוויט מכיל כ- 30 קק"ל מכאן שרוב הקלוריות מגיעות מהקרם הלבן וציפוי השוקולד (כ- 80 קק"ל). בברכת שנה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי