השמנה- מתניים ובטן בלבד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני פעיל ספורטיבית- לפחות 3 פעמים בשבוע פעילות של בערך 1000 קלוריות. בן כ- 50 ויש לי בטן לא גדולה אבל קיימת וגם מתניים- מה עושים
שלום יוסי לצערי לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. אך בעזרת תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית אפשר בהדרגה להיפטר מעודפי השומן בגוף, בדר"כ הירידה הינה פרופורציונלית באזורי הגוף. לכן אני ממליצה לך להמשיך להיות פעיל ספורטיבית ולשלב גם תזונה מאוזנת. בהצלחה רבה ושנה טובה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי.