משקל נכון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 20 1.54 ושוקלת 52 קילו .לאחרונה התחלתי לשלב הליכות של חצי שעה(לפי היכולת שלי) כמה קלוריות אני שורפת בלי הפעילות הגופנית הנ"ל כמה אני צריכה לשקול?וכמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום?
שלו אילנה אין משקל אבסלוטי המתאים לגובה 1.54 אלא טווח משקלי הנע מ- 48 עד ל - 59 כך שמשקלך בהחלט תקין !!! כדי לשמור על משקל זה הינך צריכה לצרוך כ- 1500 קק"ל ביום, ממליצה לשלב כמובן גם פעילות גופנית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי