הפסקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/09/2008 | 08:16 | מאת: yafa
מחג פסח אני בתהליך ירידה כלומר שיניתי את אורך החיים שלי ...אוכלת בריא ועושה אליכה של 10 קילומטר בערב...עד היום הורדתי 11 קילו עדיין יש לי עוד 10 קילו להוריד ...מה שקורה שכבר 3 שבועות יש לי הפסקה בירידה לא שיניתי כלום ואני לא מבינה למה אני לא ממשיכה לרדת העם אני צריכה להוריד בכמות הקלוריות שאני אוכלת במשך היום 1.300 אני פשוט לא יודעת מה לעשות...למה זה קורה
27/09/2008 | 08:56 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית אני חייבת לשבח אותך על הירידה במשקל, בהחלט הישג מרשים כל הכבוד !!! חשוב לדעת שבכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו, עצירה זו נקראת פלאטו. זוהי תקופת התארגנות המגיעה בכל מקרה, במוקדם או במאוחר, לכל אחד שעושה דיאטה. הפלאטו יכול להימשך ימים, שבועות ואף חודשים. חשוב לדעת שמצב זה של עצירה מעצבן ומטריד ככל שיהיה , עובר בסופו של דבר !!! לכן, אני ממליצה לך לא להישבר ולהמשיך בדיאטה הרגילה (בהחלט לא להוריד את מספר הקלוריות) בשילוב עם פע"ג. בהצלחה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
27/09/2008 | 10:29 | מאת: yafa