שתיית מים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם לשתיית מספר כוסות מים מינרלים ברצף (4-5 כוסות בזו אחר זו) יש את אותו יתרון וערך תזונתי לגוף כמו שתיית אותה כמות של מים במרווחי זמן במשך היום?
שלום ביאר לא קיימת סכנה בשתיית 4 כוסות מים ברצף אך אני בהחלט ממליצה לפזר את כמות המים על פני היום, כמו בכל דבר אחר הקשור לתפקודי הגוף, חשוב לשמור על איזון - לא פחות מדי אך גם לא יותר מדי. ממליצה לפזר את 10-12 כוסות המים במשך כל היום. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי