שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ,רציתי לדעת אם מתי שאת מתחילה מחזור אז פתאום בא לך הרבה מתוקים ..ואם כן למה זה קורה ?
שלום שרי השוקולד (והטעם המתוק בכלליות) נחשב לחברן הטוב ביותר של הנשים בתקופה הטרום ויסתית ובמהלך הווסת. ישנן הרבה מחקרים שעוסקים בנושא... חלק מהחוקרים מעריכים כי השוקולד מכיל חומרים המגרים שחרור של חומרים העוזרים בוויסות מצב הרוח. תיאוריה אחרת טוענת שבתקופה זו יש שינויים בגוף ברמת המגנזיום והסוכר, המעלים את התאווה, בעיקר לשוקולד היות שהשוקולד מספק קצת מגנזיום וסוכר. ועוד... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי