כמה אני אמורה לשקול, ומה עלי לעשות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15 וחצי והגובה שלי בסביבות 1.58.. כמה בעצם אני אמורה לשקול. ומה עלי לעשות כדי להשאר במשקל נורמאלי? איזה סוג ספורט? כמה פעמים? מה לאכול וכו'..
שלום שירה אין משקל אבסלוטי לגובה 1.58 אלא טווח משקלי רצוי שנע במקרה זה 50-63 ק"ג. עקב גילך הצעיר והעובדה שהינך נמצאת עדיין בתהליכי גדילה אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה פרטנית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני שוקלת קצת פחות מחמישים ואני רק רוצה לדעת איך אני אמורה לשמור על המשקל הזה.. איזה פעילויות ספורט ואוכל אני צריכה לעשות ולאכול?...