האם זה בסדר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום החלטתי להתחיל דיאטה אשמח אם תביעו את דעתכם אם משהו לא בסדר. אז זה התפריט שלי (זה משתנה מיום ליום זה לא קבוע): בוקר- 30 גר' ברנפלקס עם חלב 1% ביניים - פרי + יוגורט 0% צהריים- 100 גר' חזה עוף בגריל + פסטה/אורז/תפו"א + סלט קטן ביניים - פרוסת לחם שיפון עם חומוס/קוטג' + ירק (לפעמים גם מעט גרגרי חומוס בצד) *פרי ערב- פרוסת לחם שיפון עם קוטג'/חומוס + ביצה קשה/חביתה/מקושקשת/ביצת עין (3-4 פעמים בשבוע בלבד) + סלט קטן/ירקות חתוכים ואני מתעמלת בחדר כושר 2-3 פעמים בשבוע. ולפעמים אני קצת נשברת ומנשנשת פה ושם אבל ממש מנסה להימנע מזה. ואני בת 14 1.62 גובה משקל 54 איך??
שלום, התפריט שפירטת נראה בסדר. מכיל את כל רכיבי התזונה וגם את הקלוריות הדרושות. המלצותי: 1. לשלב יותר מוצרי חלב עד 5% שומן, כמו גבינות, בארוחת הערב במקום הביצה. 2. כמה את רוצה לרדת במשקל, את די רזה גם כך. בברכה מוניקה קרן
1. מה זאת אומרת את מתכוונת לוותר על הביצה לגמרי? כי ביצה היא גם מזינה וחשובה לתפריט לא? 2. עד עכשיו ירדתי 7 ק"ג ויש לי עוד 4, אני רוצה להגיע למשקלל 50 ק"ג. אני הבנתי שתפריט של 1200 קלוריות לא מספיק לנערה בגילי, האם זה נכון? האם אני צריכה להוסיף עוד קלוריות לתפריט? כי בשבילי התפריט הזה בסדר ואני לא חושבת שאני בכלל יכולה להוסיף עוד משהו כי אני גם לא רעבה מעבר למה שאני אוכלת עכשיו. תודה רבה על התייחסותך :)