אה ועוד שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2008 | 22:59 | מאת: יעל
אם אני עושה נגיד רק ספורט ברגליים אז בעיקר הרגליים ירזו א בלי קשר- הגוף ירזה כולו במינון אחיד ולא הרגליים קצת יותר?
26/09/2008 | 14:25 | מאת: עדי מילר
שלום יעל לצערי לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף בעזרת פע"ג. אך כשמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופע"ג, הירידה תהיה פרופורציונלית באזורי הגוף השונים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי