אוקיי אז ככה, יש לי 2 שאלות-
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2008 | 22:54 | מאת: יעל
1. שאלה פשוטה שאפחד לא ענה לי!!! כמה זה 100 גרם כבר לעזאזל?! תגידו לי במאכלים, נגיד זה צלחת קורנפלקס או חצי וופלה משו כזה... 2. חשבתי על זה שכל תנועה שעושים מורידה נגיד קלוריה ומעלה אז אם אני אשב ואעשה את אותה תנועה 7000 או יותר פעמים ירד לי קילו לא? וכמה קלוריות מורידה תנועה ? נגיד להזיז ת'רגל... זה שאלות מאוד מועילות..באמת.... אז תענו לי מהר אני רוצה להרזות לקראת החגים:)
26/09/2008 | 14:38 | מאת: עדי מילר
שלום יעל לכל מזון משקל שונה ולכן 100 גר' שוקולד לא שווה בכמות ובנפח ל100 גר' וופלות וכו'... לדוגמא וופל אחד שוקל כ-20 גר' לעומת קערית קורנפלקס ששוקלת כ- 40 גר' לעומת חבילת שוקולד ששוקלת 100 גר' וכו'... עצם העובדה שאנו חיים, נושמים ומתפקדים גורמת לגופנו לבזבז אנרגיה לכן את בהחלט צודקת שכל תנועה שאנו עושים מובילה לבזבוז קלורי אך כל זה לא מספיק כדי לרדת במשקל, על מנת לרזות יש להיות בגרעון קלורי כלומר לבזבז יותר קלוריות לעומת מה שאנו מכניסים וזאת ע"י דיאטה מאוזנת בשלוב עם פעילות גופנית יזומה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי